[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 925: date(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 925: getdate(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.

Warning: mysql_connect(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone. in /home/el4x4/public_html/foros/el4x4/noticias.php on line 10

Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/el4x4/public_html/foros/el4x4/noticias.php on line 10

Warning: mysql_connect(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone. in /home/el4x4/public_html/foros/el4x4/noticias.php on line 42

Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/el4x4/public_html/foros/el4x4/noticias.php on line 42

Warning: mysql_connect(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone. in /home/el4x4/public_html/foros/el4x4/noticias.php on line 42

Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/el4x4/public_html/foros/el4x4/noticias.php on line 42
Foro 4x4 www.el4x4.com • Ver Tema - Enganche parta el safari ex

Enganche parta el safari ex

Foro dedicado por completo al fabricanta Tata 4x4 .- Moderado por Manuel Antonio R. de ELCHE(Alicante)

Moderadores: arroyo, svaltu, Luis73

Enganche parta el safari ex

Notapor raider1 el Vie Nov 11, 2016 7:20 pm

:D Hola los que montateis el enganche al tata safari ex haber si me podriais decir
por cuanto os salio la cosa y el tiempo que hace :D
Salu2 :))
Tatero del sigloXXI
raider1
Rango: ***

Re: Enganche parta el safari ex

Notapor comunidad2 el Dom Mar 05, 2017 6:59 pm

Hola Maider, yo tenía el divorcio 140 CV y me salió por unos 400 euros. Un saludo
comunidad2
Rango: **

Notapor comunidad2 el Dom Mar 05, 2017 7:00 pm

Hola Raider, yo tenía el dicor 140 CV y me salió por unos 400 euros. Un saludo
comunidad2
Rango: **

Notapor svaltu el Jue Mar 23, 2017 10:48 pm

Hola Raider:
Yo en el EX, hace ya años, me costó 300€.
svaltu
Rango: ****

Notapor Chirrino el Mar Mar 28, 2017 8:16 pm

A mí también me salió por unos 300€ para mi telcoline en el 2005
Chirrino
Rango: *

Volver a Tata 4x4 & Foro del Club